Battle of Musafir

Musafir, hidupmu bebas tiada ikatan

Musafir, berkelana sepanjang waktu

Musafir, apakah yang engkau cari?

Musafir, apakah arti hidupmu?

 

Setelah proposal maen di Bandung teu di-acc karena merasa insecure terhadap kabogoh batur yang gajinya 2 digit, motorna nmax, jeung mun dahar sok make sendok garpu wae, akhirna lewat hompimpa alaium gambreng stadion I Wayan Dipta dipilih buat jadi arena derbi musafir antara Perjisa Jawa Barat lawan Persib Bali. Sebelum maen kedua kesebelasan kompak bernyanyi lagu Panbers.

Untungna di musim ayeuna mah Bali teh sungguh bersahabat bagai kepompong untuk Persib, teu jiga basa musim kamari nu hese meraih kemenangan teh di Bali. Supardi Nasir dan kawan-kawan sukses menaklukkan Bambang Pamungkas yang hanya bisa ngahuleng di bangku cadangan. Sementara si Kemed teuing kamana, keur leor neangan kimcil jigana mah ka potato head beach club. Mamantes maneh sia mah Med.

Aya Nu leuwih Medioker ti Persib

Pertandingan kamari sore mah bener-bener menunjukkan di mana posisi kedua tim ieu berada. Duel medioker. 45 menit urang disajikeun pertandingan yang antiklimaks, tanpa pola nu puguh, banyak berhati-hati jiga keur ngastalking instagramna kabogoh anyar mantan kieu, discroll nepi postingan taun 1997 eh geus jauh-jauh terus kapencet tombol love. Terus isukna si kehed teh bebeja ka kabogohna: “semalem mantan kamu ngelike postingan aku yang udah lama loh”.

Sebuah tontonan yang setun banget buat aku. Persib maen menguasai permainan namun bola ngan mutar muter weh tanpa berhasil menuju ke lini depan. Jarak antara lini tengah jeung hareup karasa jauh pisun. Hal ieu nyieun tugas lini belakang Perjisa enteng keneh, tinggal bungbeng weh miceun bola.

Persib dengan Perjisa sama-sama teu bisa ngabuild up serangan dari bawah. Omid dan Aziz geus turun ngadeketan Jupe jeung Kuippers, eh pas balik badan jarauh kieu jarakna jeung penyambung lini depan. Kevin dititah ngadeketan tapi embungeun da rugi geus mayar 3000 buat jarak jauh dekat. Barina ge selama geus menta bola turun jauh angger manehna teu bisaeun buat merancang serangan yang enakeun ke depan. Jadi weh lolobana Aziz sama Omid kudu merayap lalaunan perlahan lewat tengah, tapi langsung COD sama Sandi Sute sebagai pemutus serangan. Jarak nu aslina ngan 15 meter mereun antara lini tengah dan lini depan jadi kaciri jauh pisan buat dijelajahi lini tengah Persib. Kevin jeung Eze daek weh ditempel ku Fachrudin jeung Xandao, eweuh nu daek muka ruang pisan, malah ikut ruang guru sama Iqbaal biar bisa ikut olimpiade matematika di Chad taun depan.

Pergerakan dan posisi Kevin leuwih sering paamprok jeung Eze. Kevin anu kuduna berposisi ditukang Eze justru leuwih sering berdiri sajajar. Baik Eze dan Kevin ge jarang pisa bergerak mencari bola. Jadi weh Persib buntu lamun rek nyerang ka Perjisa. Lewat gawir ge sarua boh Bow atau Frets leuwih sering mebes maksa nusuk sorangan tanpa aya bantuan ti lini tengah.

Untungna kebututan Persib di babak pertama dibantu oleh kagoblogan Perjisa anu ngan bisa maen skema bikeun bolana ka Riko atau Hersus lalu neang Simic. Enggeus weh ngan sakitu skema Si Meong Kemayoran mah, eweuh deui. Walau sempet nyulitkeun siki kanjut pertahanan Persib, tapi aslina mah teu pira sih, kusabab Supardi tampil enjoy pisan bisa maehan Riko. Simic teu berkutik diaprokeun ku Nick jeung bang Jupe. Sementara Hersus, nya sakitu-kituna lawan Persib mah geumpeur.

Sandi Sute di tengah emang bener-bener tugasna keur mareman Omid, Aziz, jeung Kevin. Simpel pisan, aya bola asup ka wilayahna erenkeun weh jeung jelema-jelemana. Tagih SIM jeung STNK-na, mun eweuh titah mayar pas sidang di jalan Riau, ‘eweuh kata damai jeung aing mah’ begitu bisik si Sandi.

Tapi selama Simic terus disakuan ku Kuippers, yang menujukkan siapa preman di wilayah kotak penalti Persib, Pejisa jadi tidak boga peluang nu clear jang nyitak gul. Selama pertandingan Simic diharewosan “kanjut maneh leutik nya? Yeuh urang aya followers anyar pembesar penis. Bulu baok maneh pasti geus rontok nya? Ieu urang manggih di beus minoxidil urut si Bojan cobaan weh. Cimani maneh mulai encer nya? Ieu nginum Carnation nu loba weh meh kentel deui, jaba engke bakalan amis.” Harewosan ti Kuippers ieu jadina ngajieun Simic teu konsen, hayang geura beres pertandingan terus cek keperluan birahi di Shopee, karena ada cashback 70% maksimal 7 rebu dari liga1match kalau pemaen belanja di Shopee.

Simic coba ngakalan turun jauh ka tengah lapang meh berharap Kuippers teu nunutur deui, jadi manehna sahenteuna bisa kontrol bola lebih lama. Tapi nyatana Kuippers teu mere kesempatan Simic buat jauh-jauh menahan rindu. Ka mana ge kajeun milu, karena jarak yang jauh adalah awal dari curiga, curiga adalah awal dari cemburu, cemburu adalah awal dari selingkuh, dan selingkuh adalah awal dari putus. Kuippers ti awal ge geus wani paadu ngomong, ngaladenan adu awak nu ngajieun Simic ciut.

Serangan sayap Perjisa nu biasan nyered ge teu walakaya pada pertandingan ini. Riko dapet lawan sepadan buat sekadar adu lumpat mah, nyaeta Ardi Idrus. Sementara HerSus kudu ngaliwatan pengalaman Supardi. Geus tukeran Riko jeung HerSus, nu ditambah sok dibantuan ku Rezaldi nu naek tetep teu bisa tembus ka bek luar Persib.

Di Ruang Ganti I Wayan Dipta

Tunduh di babak kahiji membuat Kochrobet menggila di ruang ganti, orasi make toa jiga Krisyanto Jamrud.

“Baraleg euy maenna teh, ieu abi ieu tunduh sareng uwak di bench dugi ka leup seutik!” ucap koko Robert di ruang ganti dengan logat ala kompeni musuh si Pitung.

Team talk Koko Robert di ruang ganti nyieun pamaen Maung Bandung carenghar jeung rareuwas kusabab ningali koko Robert ngagorowok make Toa plus make bahasa Sunda, biasana make basa Walanda. Ternyata koko Robert geus diajar basa Sunda ka Kang Engkin ameh bisa leuwih membaur jeung pemaen. Khususna Henhen.

Kochrobert nitah Frets terus mencecar sisinya Novri nu selama babak pertama ngetem nunggu setoran di perempatan pahlawan.

NGEEEEENGG!

Benar saja, setelah wasit mulai prit babak kadua pemaen Persib kaciri leuwih ngotot. Maen jadi leuwih ngeng, pergerakan pemaen ge leuwih cair. Lini depan ge leuwih enakeun, mun Kevin di kotak penalti Eze nu muka ruang kitu oge sabalikna.

Lamun di lini tengah mah emang geus enakeun ti babak kahiji ge, Aziz dan Omid enak pisan atuh pembagian tugasna. Ditambah dua pivot Persib ieu nyieun Rohit dan Ramdani teu walakaya pisan. Sandi Sute mah tugasna ngan nuar-nuar tidak bisa berbuat banyak membantu Ramdani atau Rohit saat nyerang hasilna Meong Kemayoran mandek ditutup lini tengahna ku duet Omid & Aziz.

Frets nu di babak pertama ge jiga nyimpen tenaga langsung diaslikeun, sesuai dengan pesan Kochrobert di ruang ganti tadi. Sebuah tembakan macan urut latihan ti Kozo Kira basa bareng jeung Meiwa FC timna Hyuga kaluar buat nembus gawang Andritany. Eta tajongan mun lalajo di tivi mah nya aya cahaya koneng, nepi ka silau atuh Andritany ge jadi teu bisa nahan.

Beres diewe-ewe Frets, nyieun Novri ngahuleng. Selang sabaraha lila, Novri anu masih keneh aget direuwaskeun deui ku jurus lumpat ngeeeeng Ardi Idrus. Novri tanggung rek nuar atau rek kumaha, akhirna eleh lumpat ku Ardi. Ceuk kami mah atos weh vri ulah mengbal, eh tapi teu nanaon ketang mengbal terus weh maen di Perjisa. Umak keren maenna, meded pisan bututna, tiada yang mengalahkan kegobloan anda sebagey bek kanan idola.

Novri anu kaliwat ku Ardi nyieun pemaen nomer 3 ieu ngeunaheun mere umpan silang dan Eze tinggal noel jang ngabobol Andritono jang kadua kali. Bobotoh surak bahagia pisan menyambut gol kadua Persib.

Novri ngaku basa diwawancara sehabis pertandingan kenapa Frets bisa lolos: “saya mellihat ada wajah singa di wajahnya Frets, selain itu saya mendengar ada auman kencang yang keluar dari dalam tubuh Frets. Ketika dia melakukan tembakan kencang, saya melihat seperti macan yang berlari mengejar mangsa. Kencang dan cepat.”

Setelah itu semua menjadi lebih nyaman buat Persib, Perjisa masih can nemu tempo buat merancang serangan. Persib kemudian menemukan gol keduanya. Perjisa makin leleus, boro-boro neangan gul, rek asup ka kotak penalti atau bikin peluang aja hese. Pergantian pemaen ge teu ngaruh, ternyata aya nu leuwih lapur dari pada Rene Mihelic, Artur Gevorkyan, atau Lopicic, nyaeta Joan Thomas pemaen Perjisa. Kontrol bolana medioker pisan, ripuh buat ngoper atau dribel, menjadi tugas yang cetek buat Omid mah ngafilter serangan dari si Thomas ieu.

Makin enjoy sebenerna mun Eze bisa nyetak gul pinalti. Heran, ongkoh sok hayang menta penalti tapi giliran dibere penalti malah najong ka tribun. Biasana batur mah mun penalti teh yakin bakal asupna gede, ieu mah kami malah yakin gagal nu gede. Najong make hulu geura, Ze. Leuwih sekeut hulu tibatan suku.

***

Menang lawan si eta tentu sangat bergengsi, komo dengan permaenan yang sarua teu puguh, tapi jauh teu puguh skemana si Edson Tavares. Persib bisa cetak 2 gol dengan keripuhan, yang menjadi pembeda dengan Perjisa yang sarua ripuh tapi cuma ngeeum endog selama 90 menit.

Sebagai penutup, mari kita syukuri kemenangan sore hari ini. Semoga hasil positip ieu terus berlanjut agar Maung Bandung teu terlalu mebes. Selanjutnya langsung mebeskeun Kalteng Putra. Gow Maung Bandung!

Sing awet-awet nya Perjisa di papan bawah.

 

Salam, [Jay. Fah. / Bus]

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
×
×

Cart